1 octombrie 2012

3 TO SPANGE



Este o tehnica de corectare a unghiilor incarnate si deformate. Montura compusa din 3 parti-3 fire subtiri de metal (asemanatoare aparatului dentar) se ataseaza individual la fiecare persoana chiar daca exista o inflamatie in jurul unghiei. De asemenea, aceasta interventie nu este dureroasa, permite purtarea imediata a pantofilor, a practicarii sportului(cu exceptia sportului   de contact direct,ce implica piciorul, cum ar fi fotbalul) si a activitatilor zilnice, si nu necesita repaus la pat.
Pana in prezent, sistemul a avut succes la aproximativ 300.000 de cazuri eliminand durerea cauzata de operatii.
In Germania, sistemul este folosit si de medici, acestia renuntand la operatiile de extragere a unghiilor sau a colturilor, aplicand astfel un tratament mult mai putin traumatizant pentru pacient.
Este o tehnica de durata, dar cu efecte sigure pe termen lung, ce asigura faptul ca incarnarea unghiei nu va recidiva.
Putem afirma faptul ca tehnica 3TO Spange este o alternativa a interventiilor chirurgicale, care nu fac altceva decat sa ofere o crestere necontrolabila a unghiei, precum si o distrugere a substantei care asigura coeziunea intre cheratinocite, celulele unghiei. Totodata, in urma  acestor interventii repetate, poate aparea chiar onicomicoza (infectia fungica a unghiei).

7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Buna. De ce ramaneti la schiopatat ?

      Ștergere
    2. Buna
      Am si eu aceasta problema la unghiile degetelor mari de la picior
      Cam cat m-ar costa acest tratament si daca trebuie sa vin in cluj eu fiind din timisoara?
      Multumesc.

      Ștergere
    3. Buna seara , Tratamentul presupune ajustarea sarmulitelor la 3 saptamani . Eu lucrez si sambata pentru persoane care vin din alte orase . Daca doriti mai multe detalii puteti sa ma contactati pe adresa de e-mail : ella.spange@yahoo.com .sau la tel :0745-497306
      Sanatate si numai bine .

      Ștergere
  2. Buna..m-ar interesa daca se fac cursuri ptetoda asta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua , contactati-ma in e-mail pentru aceste detalii. O zi buna

      Ștergere
  3. Buna ziua! Am si eu problema asta cu unghia incarnata si am fost operata de vreo 5 ori si tot apare. La ce pret este 3 to spange?

    RăspundețiȘtergere