30 martie 2011

“Sanatatea unghiilor incepe cu sanatatea ta”



Ingrijirea unghiilor este esentiala atunci cand vine vorba de îngrijirea personală.
Ca toate celelalte parti ale corpului, unghiile au nevoie de o ingrijire adecvata şi o atenţie deosebita.In cazul in care apare o problema in functionarea normala a organismului unghiile o vor arata .Este cunoscut faptul ca unghiile sunt sensibile la factorii de mediu, daune fizice, şi de nutriţie proastă. Daca unghiile nu primesc hrană suficientă din interior, si-ar putea incetini cresterea . În plus,o dieta saraca poate duce la probleme unghiale, cum ar fi unghiile fragile sau uscate , striatii orizontale sau verticale , varfurile unghiilor incovoiate, unghii sfaramicioase, casante, pete pe unghii, şi anomalii în culoarea unghiilor. Pentru a menţine unghiile puternice, sanatoase, este nevoie de o dieta sanatoasa , echilibrata .
Este necesara o dieta adecvata pentru mentinerea unghiilor sanatoase.
-Consumati suficiente proteine
Lipsa de proteine poate duce la exfolierea unghiilor care devin subţiri şi fragile şi poate incetini ritmul de creştere a unghiilor.
-Consumati din abundenţă alimente bogate in vitamina C
Vitamina C şi vitamina E protejează reciproc şi sunt mai eficiente atunci când sunt consumate împreună.
Un deficit de vitamina C poate contribui la dezvoltarea unghiilor incarnate.
Consumati alimente bogate in biotina (vitamina B)- galbenus de ou, soia, drojdie de bere, cereale integrale, lapte, ficat;
Un deficit de vitamina B12 poate duce la uscaciunea unghiilor, unghii excesiv de curbate si inchise la culoare .
-Adăugaţi conţinut de zinc in dieta .
Un deficit de zinc a fost legat de cresterea lenta a unghiilor .
Se găseşte într-o varietate de alimente, cele mai bune surse fiind stridii, carne roşie, carne de pasare, din surse vegetale: nuci, legume, cereale (ovazul).
Asiguraţi-vă un aport suficient de fier.
Pentru a preveni sau a corecta acest deficit, consumati alimente bogate in fier, cum ar fi fructele uscate, galbenusul de ou, ficat, carne rosie slaba, stridii, carne de pasăre, somon, ton si cereale integrale.
Este foarte important consumul de apa sau alte lichide !
Aceste informaţii au scop informativ şi nu sunt destinate să înlocuiască sfatul unui medic.

26 martie 2011

Aspectul sanatos al pielii si toxinele




Aspectul sanatos al pielii este un barometru al starii de sanatate a întregului nostru corp.

Cand sunteti bolnav, suferiti de  o raceala sau gripa, pielea  dvs reflecta starea de sanatate, culoarea fetei devine palida si salcie.In timp la nivelul pielii apar  mai multe modificari cum ar fi riduri premature,  acnee care  sunt o reflectie ale unor probleme de sanatate  mai profunde,  pe termen lung. 


Cand ne gandim la sanatatea pielii, avem tendinţa să ne gandim la pielea noastra separat  si nu ne gandim de restul corpului nostru. 
Ca urmare, ne concentram pe tratamente la suprafata pielii cum ar fi  creme sau proceduri dermatologice. Aspectul luminos al pielii trebuie să fie hranit din interior.


Am tot auzit de toxine, dar ce sunt aceste toxine mai exact ? Sunt pur si simplu niste substante chimice care impiedica celulele noastre” sa-si faca treaba’’ . Există toxine care lezeaza celulele cardiace, diferite toxine care lezeaza nervii, alte toxine care lezeaza celulele osoase.


Corpurile noastre sunt expuse în mod constant  a mii si mii de toxine diferite provenite din alimente pe care le consumam.(conservanţi si coloranţi alimentari), aerul pe care il respiram (gaze de esapament) şi apa pe care o bem (plumb şi pesticide ).


 Fie ca este vorba de toxine absorbite de corpurile noastre sau toxine care sunt create de propriul nostru  organism, corpul nostru duce o lupta pe plan intern in procesarea  acestora, spre a fi eliminate ( inainte de a face prea mult rau celulelor noastre). Organele majore ale sistemului de detoxifiere sunt ficatul, rinichii, şi intestinul . Aceste organe au sisteme specializate care proceseaza toxinele in diferite forme si apoi le elimina din organism.


Dacă ne bombardam corpurile cu toxinele din alimente procesate, apă de la robinet, poluarea aerului, etc, organele noastre normale de detoxifiere nu pot ţine pasul şi organismele noastre trebuie să ia masuri de urgenţa. Una dintre aceste masuri de urgenta este de a incepe eliminarea toxinelor prin intermediul pielii.  Se spune ca pielea este un al 3-lea rinichi si se refera la faptul că, atunci cand nivelul de toxine este ridicat, pielea incepe sa elimine aceste toxine prin transpiratie .


După cum va puteti imagina, un flux constant de produse chimice toxice prin glandele dvs sudoripare,  nu este foarte bun pentru aspectul pielii dvs. Aceste substante chimice schimba pH-ului pielii, permitand infectiile să prospere şi produc  pete si acnee. In plus, atunci cand celulele pielii sunt ocupate sa “scape de toxine”au mai putina energie pentru producerea proteinelor normale care mentin pielea sanatoasa şi pentru a preveni semnele vizibile de imbatranire.

Ce înseamnă acest lucru?


Dacă vreti sa aveti  o piele sanatoasa, evitati alimente procesate nesanatoase. care sunt cea mai mare sursa de toxine in viaţa majorităţii oamenilor.

Inlocuiţi alimentele prelucrate in dieta cu legume proaspete şi fructe cu moderatie (2-3 bucati / zi). Acest lucru va ajuta sa eliminati toxinele din organism. Fibrele din fructe si legume ajuta la curatarea intestinelor. Mai mult,  nutrientii  din fructe şi legume ofera sprijin perfect in  functionarea organelor care detoxifica organismul dvs. Consumati 2L apa /zi.
             Pielea o sa  va multumeasca!